Susannes Secondhand fynd

Life in general | 02 March 2010


is good..Här följer lite fynd och även pyssel med limpistol. JA nu har även jag upptäckt det enorma med en limpistol och kommer att limma för glatta livet hemma. Även äldsta dottern har lärt sig använda den och älskar det. Min sambo har bestämt talat om att ska man ha fluga ska man knyta den själv, därav fluginköp. Lådorna ska vara till min garderob för strumpor och sånt Den ena var lite ful med klisterlappar på så jag tog en tygbit, även den från Erikshjälpen för 10:-, och limmade på…Bibeln i bilder vette sjutton vad vi ska ha till men det är en maffig bok! Fick även tag på en likadan tallrik som jag köpte 5 st för ett par veckor sedan så nu har vi 6st och jag gillar de.

Posted in Secondhand fynd

2 Comments »

  1. Flugknytarstudiecirkeln startar när som h elst…

    Comment by Andreas Andersson — 03 March 2010 @ 8:36

  2. Ska bli kul och se….

    Comment by singoalla67 — 03 March 2010 @ 16:02


Leave a Reply

