Susannes Secondhand fynd

Ibland | 31 March 2010


Behöver man se sitt hem med andra ögon. När det var earth hour så var det ganska nersläckt hos oss, barnen kollade film vid datorn och jag släckte ner hemma men fick ganska snabbt tråkigt och tog fram min laptop och kollade tradera. Helt plötsligt ser jag min kruka som jag har pennor i och haft pennor i 20 år… Den vart såld för 300 kr… Varför då? Jo det är kruka från Waldemarsudde.. Så den åkte fram till fönstret.

Här är länken till vart man kan köpa den: http://www.museibutiken.se/avdelning.asp?AvdID=1

Posted in Mitt liv

Leave a Comment »

Leave a Reply

