Susannes Secondhand fynd

Jag har typ glömt allt idag.. | 22 April 2010


jag har tur att jag kom till jobbet med mascara på båda ögonen, det har hänt att jag kommit till jobbet med mascara bara på ett öga och jag är inte en sån piffig person att jag bär omkring på mitt smink i väskan. Jag glömde att sätta på mig smycken i morse så jag känner mig som en halv person idag, speciellt saknar jag min ring (en 40års present från min kära sambo Georg Jensen).

Huvudet värker, vikten går uppåt och håret är slitet och jag har ingenting snyggt i garderoben…

Annars är det toppen..Ohh glömde och säga att det snöar och snorkallt ute. Hur är eran dag?

Posted in Mitt liv

2 Comments »

  1. Jag hade i och för sig inte bangat på att vara Georg Jensen, om man bortser från att han är tämligen död. 🙂

    Comment by Andreas Andersson — 22 April 2010 @ 7:25

  2. Älskling, jag skulle inte byta ut dig för alla döda designers i världen!!

    Comment by singoalla67 — 22 April 2010 @ 8:35


Leave a Reply

