Susannes Secondhand fynd

Jag ser ljuset i tunneln… | 01 July 2010


Jag har 1 dag kvar på jobbet innan jag går på semester i fyra veckor. Jag ser fram emot att glida omkring i bikini och tunna sommarklänningar, läsa många böcker lösa korsord och ligga på stranden, dricka vitt vin klockan två på dagen.
Jag tror aldrig att jag längtat så efter en semester som denna…
Jag hoppas även få gå loppisar, auktioner och secondhand affärer.
Jag kan ju inte hålla mig härifrån så ni får säker se vad som händer.

Posted in Mitt liv

Leave a Comment »

Leave a Reply

