Susannes Secondhand fynd

Del 2 av sommarfynd | 20 August 2010


Efter österlen vart hem igen och tvätta för att sedan dra till Lindesberg för långa varma sommarkvällar med grill, vin och kubbspel. Min bror är bästa värden och min mamma bästa secondhand letaren så det gick ingen nöd på oss där. Vi besökte Erikshjälpen i Lindesberg och det var kul, köpte en hel del kläder till mina barn men också underbara klänningar.

Vi var också i en skum affär som kallades Johnny på hörnan (tänker inte tala om vad han kallas i folkmun) men där fanns allt möjligt i ett virrvar..Fick en stor påse med fynd för en 100-lapp och jag kan säga att det var MYCKE i den påsen. Som en jättefin rund blommig plåtburk, en vas, en skål (om någon vet vad det säg till) två tavlor etc..

Sen fick jag en del saker av min mamma också som en fin spegel och en krok med knoppar i olika färger

Posted in Uncategorized

Leave a Comment »

Leave a Reply

