Susannes Secondhand fynd

Nu lämnar vi skitåret 2011 | 01 January 2012


Och nu tittar vi framåt och satsar på 2012. Som för min del kommer att innebära en hel del ändringar. Jag har insett att livet är jävligt kort och ska inte slösas bort på saker som man mår dåligt av. Därav ska jag bara göra sånt som är bra och roliga för mig och min familj. Men jag ska också titta bakåt och se om jag kanske kan lära mig något av det som har hänt. Här är en fin väv min mamma Carin Hedin.

Posted in Uncategorized

Leave a Comment »

Leave a Reply

